hello.
I lohv to write.Dont ask me why.





Monday, January 24, 2011

Any Comments? :O 0awesome peeps
dahh lame kan takk mengepost-ing neh:). eh,eh.Assalammualaikum *salam satu Malaysia.*ceh,ceh.HAHA, biase la kebelankangan neh ak busy dgn skolah && keje skolah y bertimbon nak kene siapkan==. hary neh 3ckgu dok bebel katt ak. ==. haih, engt nak letak jawatan, pastu kene bebel pulak. hary tu ckgu jugak cakap, kalau nak letak jawatan letak jea la. nie macam ckp tak supe bikin jea==.
 macam nie la jugak alkisahnye=='bace bawah tuh:


intan&ezah:ckgu,kami nak letak jawatan.
c.tuty:kenape?kenape?awk kene buli kea?alasan?
intan&ezah:bukan,entahlah.kitorg dah macam tak nak jadik pngws.
ckgu tuty:mane bole mcmtuh,(membebel panjang)..
*c.salona y kebetulan ade kat ctu terdengr perbualan kami lalu terus mecelah=='
c.salona:sape nak letak jawatan?!
intan&ezah:*(memandang ke arah nye sambil tersenyum)ehee^^"
c.salona:mu tok soh nak ngade.bakpe mu nak letok jawatan intan?
intan:*(cuok)ehee,entahlah.rase mcm dah penat
c.salona:takde takde. takdek alasa.ckgu kan y lantik awok dulu==.
intan:*(senyap)
c.tuty:korg pikir masak masak dulu. nnti kalau tak bole jugak kasitahu.kite buat mesyuarat.
intan&ezah:(memandang sesame sendirik). terime kaseh ckgu==.
*keluar dr bilik guru*--'

haih, nampknye tak tercapai lah hasrat kami berdue neh;(. takpe ezah, nnti kite try lagikk:)
salam sayang:intan:)

4:46 PM