hello.
I lohv to write.Dont ask me why.





ujian ketahanan mental besok==
Monday, February 7, 2011

Any Comments? :O 0awesome peeps
Assalammualaikum:)
ni lah y terjadik apabila seseorang tidak mengulangkaji pelajaran untuk ujian y bakal dihadapi==. haih, turun kelas lahh ak macam nie,bukak buku belum.
M A L A S. serious. 

gambar nampak macam depressed sgt kan?HAHA.takdek la sampai macam tu sekali. kalau ak depressed macam tu, takdek nye ak menggedik tulis dalam blog ak neh. dah lame ak berkabung dalam bilik, dgn buku Add Math depan mate. Ya Allah, mintak mintak lahh ak dapat jawab besok.Amin;)
P/S:sory lahh ak punye posting tak berape nak panjang.malas kebeno ak nak menaipnye.^^'

9:10 PM