hello.
I lohv to write.Dont ask me why.





syang cik lovesucks*tangan kedada,mata ke atas*
Saturday, June 4, 2011

Any Comments? :O 0awesome peeps


make sure your hands are clean before you point it at somebody
*thanks pak cik google utk belas ehsan gamba atas eh:h:?
Assalammualaikum
http://www.loveydoveydoo.com/2011/04/carutan-untuk-minah-bertudung-urban.html

kau nampak link kat atas tu?
stupidos , lucah-os, poyos
sakit bontotkah waktu kau tulis post post mcm tu?:)

Woi minah bertudung urban yang kononnya nak tiru Hana Tajima! Korang tu MELAYU. Muka jawa. Takyah la nak pakai tudung selekeh2 macam Hana Tajima. Dia tu pakai tudung saji pun dah lawa. Pakai tudung botol kicap pun muka comel lote lagi wei. Hana tajima leh la pakai tudung selempang sana sini pun.. cup tetek dia pun cup A je..pe de hal. Korang yg cup B C tu terjojol kalau pakai mcm tu! Korang leh tak pakai tudung elok-elok?



cik lovesucks.
tak malu ke letak hadis and entry yang kau tulis tu berbaur lucah-os?
tak ke pelik bila Hana Tajima tu kau cakap okay sedangkan dah mmg bahagian dada kan? cup A,B C kea kalau dah bahagian dada tu mmg lah kena tutup.
muka macam org Jawa? siapa kau nak judge kecantikan luaran sedangkan Allah S.W.T yang menciptakan makhluk-Nya .
bagi ak, biarlah tak cantik luaran asalkan nawaitu, akhlak masih lagi menjadi keutamaan. daripada kau cik lovesucks, haramm kejadah. luar dalam mcm same je:)

Woi minah bertudung urban yang suka pakai sanggul tinggi-tinggi dalam tudung. Rambut ko tu dah memang pendek, takleh nak sanggul, takyah la gedik nak pakai sanggul palsu! Haram la woi... ko pakai tudung pastu bawah tudung tu ada sanggul yang haram. Kelakar la wei.. desperate gile ke nak rambut panjang? Pe ko ingat aku tak tau korang sanggup beli pengikat rambut, kepit rambut yang ada bunga besar2 sebab nak tunjuk ilusi korang bersanggul di sebalik tudung korang yang menunjukkan tetek tu? Sanggul tinggi-tinggi dah macam bonggol unta. Sadis gile.


H-A-R-A-M? kau yang tudung tak tentu kat kepala tak ke haram jadah tu?
bila kau tulis entry macam ne, tak dinafikan, akan terkena batang hidung kau balik lahh lovesucks. kau tak rase bodoh lagi bangang ke bila kau edit gambar perempuan Islam yang bertudung? --

Ok le tew...ko pakai tudung pun bukan tutup aurat, tapi tutup rambut. Welcome to the club...ko pakai pun kena laknat...sama jewwww...see you in hell.. yeah... <--oh aku ckp camni sebab aku tau dah mesti ada yg nak ckp aku penghuni neraka nye...so aku ckp siap2 la kita jmpe di sana okek..

setiap perkataan yang dituturkan tu doa.kau faham faham lah eh?:)

----

mlas ah ak komen panjang-panjang. sebab kau ne cik lovesucks AKA cik butthurt bukan kesah ape kalau ak buat entry pasal dia kan? tak payah nak melenting lah kalau ak menyindir kau kat sini kan? kan?kan? boleh la cik lovesucks. bukan selalu:O

And yeah baby, ske ati aku la nak cakap pe pun..ni blog aku..aku nak kutuk korang, aku nye pasal lah. Nak wat entry pasal aku kat blog korang pun gua takde hal lah!

Bengang? Sakit ati? Muahahahahh! Fuck you!
ne ak copy paste dr kau punya blog, okay lerr tewww . tak bengang, tak sakit hati, eww, perogol ke hapee nak meng-fak -fak org ne?
----


p/s:kalau Adinda Evans kau cakap dia bangga takdak dara, kau pulak apa kurangnya, bangga sebab jadi penghuni neraka eh?
kiss sikit cik lovesucks:* *tangan didada, mata ke atas* k, bye!

3:24 PM